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FAQs

Frequently Asked Questions

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  • Taxpayers should file their tax return on time even if they can’t pay their tax bill in full


    Taxpayers should file their tax return by the deadline even if they cannot pay the full amount due.

    If an individual taxpayer owes taxes, but can't pay in full by the 
    May 17, 2021 deadline, they should: 

    File their tax return or request an extension of time to file by the May 17 deadline.

    • People who owe tax and do not file their return on time or request an extension may face a failure-to-file penalty for not filing on time.
    • Taxpayers should remember that an extension of time to file is not an extension of time to pay. An extension gives taxpayers until October 15, 2021 to file their 2019 tax return, but taxes owed are still due May 17, 2021.

    To get an extension to file, taxpayers must do one of the following:

    Pay as much as possible by the May 17 due date.

    Set up a payment plan as soon as possible.

    • Taxpayers who owe but cannot pay in full by May 17 don't have to wait for a tax bill to set up a payment plan.
    • They can apply for a payment plan on IRS.gov.
    • Taxpayers can also submit a payment plan request using Form 9465, Installment Agreement Request


    More information
    :
    IRS extends additional tax deadlines to May 17
    What Is the Due Date of My Federal Tax Return or Am I Eligible to Request an Extension?

    납세자는 세금 청구서를 전액 납부 할 수 없더라도 제 시간에 세금 보고서를 제출해야합니다.


    납세자는 전액 납부 할 수 없더라도 마감일까지 세금 신고를해야합니다.

    개인 납세자가 세금을 납부해야하지만 2021 년 5 월 17 일 기한까지 전액을 납부 할 수없는 경우 다음을 수행해야합니다.

    세금 보고서를 제출하거나 5 월 17 일 마감일까지 제출 시간 연장을 요청하십시오.

    세금을 내야하고 제 시간에 신고하지 않거나 연장을 요청하지 않는 사람은 제 시간에 신고하지 않으면 신고 불이행 처벌을받을 수 있습니다.
    납세자는 신고 기간 연장이 지불 기간 연장이 아님을 기억해야합니다. 연장은 2021 년 10 월 15 일까지 납세자들에게 2019 년 세금 보고서를 제출할 수 있도록 허용하지만, 납부해야 할 세금은 2021 년 5 월 17 일까지입니다.
    신고 기간을 연장하려면 납세자는 다음 중 하나를 수행해야합니다.

    세금 전문가, 세금 소프트웨어를 통해 또는 IRS.gov의 무료 파일을 사용하여 양식 4868을 제출하십시오.
    직접 지불, 전자 연방 세금 지불 시스템 또는 직불, 신용 카드 또는 디지털 지갑으로 전자 지불을 제출하고 지불 유형으로 양식 4868 또는 확장을 선택하십시오.
    5 월 17 일까지 가능한 한 많이 지불하십시오.

    신고서를 제출하든 연장을 요청하든 납세자는이자와 벌금을 피하기 위해 5 월 마감일까지 세금 청구서를 전액 지불해야합니다.
    세금을 제때 납부하지 않는 사람은 미납 벌금을 받게됩니다.
    IRS는 납부해야 할 세금을 낼 수없는 납세자를위한 옵션이 있습니다.
    가능한 한 빨리 지불 계획을 세우십시오.

    납부해야하지만 5 월 17 일까지 전액을 납부 할 수없는 납세자는 납부 계획을 설정하기 위해 세금 청구서를 기다릴 필요가 없습니다.
    IRS.gov에서 지불 계획을 신청할 수 있습니다.
    납세자는 양식 9465, 할부 계약 요청을 사용하여 지불 계획 요청을 제출할 수도 있습니다.

    추가 정보:
    IRS, 추가 세금 마감일을 5 월 17 일로 연장


    04/26/2021


  • IRS, Treasury disburse 2 million more Economic Impact Payments under the American Rescue Plan; VA beneficiaries bring total to approximately 159 million as payments continue

    WASHINGTON — Today, the Internal Revenue Service, the U.S. Department of the Treasury and the Bureau of the Fiscal Service announced they are disbursing nearly 2 million payments in the fifth batch of Economic Impact Payments from the American Rescue Plan.

    Today’s announcement brings the total disbursed so far to approximately 159 million payments, with a total value of more than $376 billion, since these payments began rolling out to Americans in batches as announced on March 12.

    The fifth batch of payments began processing on Friday, April 9, with an official payment date of April 14, with some people receiving direct payments in their accounts earlier as provisional or pending deposits. Here is additional information on this batch of payments:

    In total, this batch includes nearly 2 million payments with a value of more than $3.4 billion.

    More than 320,000 payments, with a total value of $450 million, went to Veterans Affairs (VA) beneficiaries who receive Compensation and Pension (C&P) benefit payments but who don’t normally file a tax return and didn’t use the Non-Filers tool last year.

    Nearly 850,000 payments, with a total value of nearly $1.6 billion, went to eligible individuals for whom the IRS previously did not have information to issue an Economic Impact Payment but who recently filed a tax return.

    This batch also includes additional ongoing supplemental payments for people who earlier this year received payments based on their 2019 tax returns but are eligible for a new or larger payment based on their recently processed 2020 tax returns. This batch included more than 700,000 million of these “plus-up” payments, with a total value of more than $1.2 billion.

    Another 72,000 payments went to Social Security beneficiaries who didn’t file a 2020 or 2019 tax return and didn’t use the Non-Filers tool last year.

    Overall, this fifth batch of payments contains nearly 1.2 million direct deposit payments (with a total value of just under $2 billion) and nearly 800,000 paper check payments (with a total value of over $1.4 billion).

    Additional information is available on the first four batches of Economic Impact Payments from the American Rescue Plan, which began processing on April 2, March 26, March 19 and March 12.

    A larger percentage of payments was made electronically during this round of payments than during previous rounds.  This accelerated the delivery of payments to millions of American families whose payments would otherwise have been sent by mail. Over 95% of all Social Security beneficiaries have been paid electronically during this round of payments, compared to 70% in the first round and 72% in the second round.

    The IRS will continue to make Economic Impact Payments on a weekly basis.  Ongoing payments will be sent to eligible individuals for whom the IRS previously did not have information to issue a payment but who recently filed a tax return, as well to people who qualify for “plus-up” payments.

    Special reminder for those who don't normally file a tax return

    Although payments are automatic for most people, the IRS continues to urge people who don’t normally file a tax return and haven’t received Economic Impact Payments to file a 2020 tax return to get all the benefits they’re entitled to under the law, including tax credits such as the 2020 Recovery Rebate Credit, the Child Tax Credit, and the Earned Income Tax Credit.  Filing a 2020 tax return will also assist the IRS in determining whether someone is eligible for an advance payment of the 2021 Child Tax Credit, which will begin to be disbursed this summer.

    For example, some federal benefits recipients may need to file a 2020 tax return – even if they don't usually file – to provide information the IRS needs to send payments for a qualifying dependent. Eligible individuals in this group should file a 2020 tax return as quickly as possible to be considered for an additional payment for their qualifying dependents.

    People who don't normally file a tax return and don't receive federal benefits may qualify for these Economic Impact Payments. This includes those experiencing homelessness, the rural poor, and others. Individuals who didn't get a first or second round Economic Impact Payment or got less than the full amounts may be eligible for the 2020 Recovery Rebate Credit, but they’ll need to file a 2020 tax return. See the special section on IRS.gov: Claiming the 2020 Recovery Rebate Credit if you aren't required to file a tax return.

    Free tax return preparation is available for qualifying people.

    The IRS reminds taxpayers that the income levels in this new round of Economic Impact Payments have changed. This means that some people won't be eligible for the third payment even if they received a first or second Economic Impact Payment or claimed a 2020 Recovery Rebate Credit. Payments will begin to be reduced for individuals making $75,000 or above in Adjusted Gross Income ($150,000 for married filing jointly). The payments end at $80,000 for individuals ($160,000 for married filing jointly); people with Adjusted Gross Incomes above these levels are ineligible for a payment.

    Individuals can check the Get My Payment tool on IRS.gov to see the payment status of these payments. Additional information on Economic Impact Payments is available on IRS.gov.

    IRS, 재무부는 American Rescue Plan에 따라 2 백만 달러 이상의 경제적 재난지원 지불이 계속됨에 따라 총 약 159 million 달러를 가져옵니다.

    워싱턴오늘, 국세청, 미국 재무부 및 재정 국은 미국 구조 계획의 다섯 번째 경제 영향 지불금으로 거의 2 백만 달러를 지불한다고 발표했습니다.

    오늘 발표는 3 12 일에 발표 된대로 일괄 적으로 미국인에게 지급이 시작된 이후로 지금까지 총 지출액이 약 1 9,900 만 달러로 총액 3,760 억 달러 이상이되었습니다.

    다섯 번째 일괄 지불은 4 9 일 금요일에 공식 지불 날짜가 4 14 일인 처리를 시작했으며, 일부 사람들은 잠정 또는 보류 예금으로 더 일찍 계좌에서 직접 지불을 받았습니다. 이 일괄 지급에 대한 추가 정보는 다음과 같습니다.

    전체적으로이 배치에는 34 억 달러 이상의 가치를 가진 거의 2 백만 지불이 포함됩니다.

    4 5 천만 달러에 달하는 320,000 회 이상의 지불금은 보상 및 연금 (C & P) 수당을 받았지만 일반적으로 세금 신고를하지 않고 비 신고자를 사용하지 않은 재향 군인회 (VA) 수혜자에게 전달되었습니다.

    총 가치가 거의 16 억 달러에 달하는 거의 85 만 지불이 IRS가 이전에 경제적 영향 지불을 발행 할 정보가 없었지만 최근에 세금 보고서를 제출 한 적격 한 개인에게 전달되었습니다.

    이 배치에는 올해 초 2019 년 세금 환급을 기준으로 지급을 받았지만 최근 처리 된 2020 년 세금 환급을 기준으로 신규 또는 더 큰 지급을받을 자격이있는 사람들을위한 추가 지속적인 추가 지급도 포함됩니다. 이 배치에는 총 12 억 달러 이상의 가치를 지닌 이러한 "추가"지불액 중 7 억 이상이 포함되었습니다.

    또 다른 72,000 건은 2020 년 또는 2019 년 세금 신고서를 제출하지 않았고 작년에 비 신고자 도구를 사용하지 않은 사회 보장 수혜자에게 지급되었습니다.

    전반적으로이 다섯 번째 지불 배치에는 거의 120 만 개의 직접 입금 (총액 20 억 달러 미만)과 거의 80 만 개의 종이 수표 지불 (총액 14 억 달러 이상)이 포함됩니다.

    추가 정보는 4 2 , 3 26 , 3 19 일 및 3 12 일에 처리를 시작한 American Rescue Plan의 경제적 영향 지불의 처음 4 개 배치에 대해 사용할 수 있습니다.

    이전 라운드보다 이번 라운드에서 더 많은 비율의 지불이 전자 방식으로 이루어졌습니다. 이것은 지불금을 우편으로 보내야하는 수백만 미국 가정에 대한 지불금 전달을 가속화했습니다. 모든 사회 보장 수혜자의 95 % 이상이 이번 지급 라운드 동안 전자 방식으로 지급되었으며, 첫 번째 라운드에서 70 %, 두 번째 라운드에서 72 %가 지급되었습니다.

    IRS는 계속해서 매주 경제적 영향을 지불 할 것입니다. 지속적인 지불은 IRS가 이전에 지불 할 정보가 없었지만 최근에 세금 보고서를 제출 한 적격 한 개인과 "추가"지불 자격이있는 사람들에게 발송됩니다.

    일반적으로 세금 신고를하지 않는 사람들을위한 특별 알림

    대부분의 사람들에게 지불은 자동이지만 IRS는 일반적으로 세금 보고서를 제출하지 않고 경제적 영향 지불을받지 않은 사람들에게 2020 년 세금 보고서를 제출하여 법에 따라받을 수있는 모든 혜택을받을 것을 계속 촉구합니다. , 2020 회복 리베이트 공제, 자녀 세금 공제 및 근로 소득세 공제와 같은 세금 공제 포함. 2020 년 세금 보고서를 제출하면 IRS가 누군가가 이번 여름에 지급되기 시작하는 2021 년 아동 세금 공제 선지급 자격이 있는지 여부를 결정하는 데 도움이됩니다.

    예를 들어, 일부 연방 혜택 수혜자는 일반적으로 신고하지 않더라도 2020 년 세금 신고서를 제출해야 IRS가 적격 부양 가족에게 지급금을 보내는 데 필요한 정보를 제공 할 수 있습니다. 이 그룹의 적격 개인은 적격 부양 가족에 대한 추가 지불을 고려할 수 있도록 가능한 한 빨리 2020 년 세금 보고서를 제출해야합니다.

    일반적으로 세금 보고서를 제출하지 않고 연방 혜택을받지 못하는 사람들은 이러한 경제적 영향을받을 수 있습니다. 여기에는 노숙자, 농촌 빈곤층 등이 포함됩니다. 1 차 또는 2 차 경제 영향 지급을받지 않았거나 전체 금액보다 적은 개인은 2020 복구 리베이트 크레딧을받을 수 있지만 2020 년 세금 보고서를 제출해야합니다. 세금 신고서를 제출할 필요가없는 경우 IRS.gov의 특별 섹션 : 2020 복구 리베이트 크레딧 청구를 참조하십시오.

    자격을 갖춘 사람들은 무료 세금 환급 준비를 할 수 있습니다.

    IRS는 납세자들에게이 새로운 경제 영향 지불의 소득 수준이 변경되었음을 상기시킵니다. , 일부 사람들은 첫 번째 또는 두 번째 경제적 영향 지불을 받았거나 2020 복구 리베이트 크레딧을 청구하더라도 세 번째 지불을받을 자격이 없습니다. 조정 총소득으로 $ 75,000 이상을 버는 개인의 경우 지불액이 감액되기 시작합니다 (기혼 공동 신고의 경우 $ 150,000). 지불은 개인의 경우 $ 80,000 (기혼 공동 신고의 경우 $ 160,000); 조정 된 총소득이이 수준 이상인 사람들은 지불 자격이 없습니다.

    개인은 IRS.gov에서 Get My Payment 도구를 확인하여 이러한 지급의 지급 상태를 확인할 수 있습니다. 경제적 영향 지불에 대한 추가 정보는 IRS.gov에서 확인할 수 있습니다.

    04/19/2021

  • 미국 세무신고 및 납부기한 연장 안내

    FEDERAL  INCOME TAX 보고

    1.미국에 거주하는 경우

    *신고기한: MAY 17,2021

    *납부기한: MAY 17,2021

    2.해외(한국)거주하는 경우

    *신고기한: JUNE 15, 2021

    *납부기한: : MAY 17,2021

     

    STATE INCOME TAX 보고

    1. (TEXAS/ OKLAHOMA/LOUISIANA)

    *신고기한: JUNE 15,2021

    *납부기한: JUNE 15,2021

    2. (TEXAS/ OKLAHOMA/LOUISIANA)제외한 모든 주

    *신고기한: MAY 17,2021

    *납부기한: MAY 17,2021

    , 주에 따라 바뀔 수 있습니다.


  • IRS, Treasury disburse another 37 million Economic Impact Payments from the American Rescue Plan

    WASHINGTON – Today, the Internal Revenue Service, the U.S. Department of the Treasury and the Bureau of the Fiscal Service announced they are disbursing approximately 37 million payments in the second batch of Economic Impact Payments from the American Rescue Plan. This brings the total disbursed payments from the American Rescue Plan to approximately 127 million payments worth approximately $325 billion.

    As announced on March 12, Economic Impact Payments will continue to roll out in batches to millions of Americans in the coming weeks.

    The second batch of payments includes direct deposits, as well as paper checks and debit cards being sent through the mail. Here is additional information on the second batch of payments:

    • Like the first batch of payments, the payments announced today primarily were sent to eligible taxpayers who filed 2019 or 2020 returns. People who don’t typically file a return but who successfully used the Non-Filers tool on IRS.gov last year were sent payments in this batch.
    • In total, this second batch includes approximately 37 million payments, with a total value of nearly $83 billion.
    • As part of that, this batch of payments includes approximately 17 million direct deposit payments, with a total value of more than $38 billion. These payments began processing on Friday, March 19, and some Americans saw the direct deposit payments as pending or as provisional payments in their accounts before today’s official payment date.
    • In addition, this batch of payments includes nearly 15 million paper checks (with a total value of nearly $34 billion) and approximately 5 million prepaid debit cards (with a total value of around $11 billion).
    • Paper checks and debit cards – known as EIP cards –began processing on Friday, March 19, and will continue to be sent by mail over the next few weeks.

    As announced last week, the first batch of payments was mostly sent by direct deposit. Here is additional information on the first batch of payments:

    • The first batch of payments began processing on Friday, March 12, and some Americans saw the direct deposit payments as pending or as provisional payments in their accounts before the official payment date of March 17.
    • The first batch of payments primarily was sent to eligible taxpayers who provided direct deposit information on their 2019 or 2020 returns, including people who don’t typically file a return but who successfully used the Non-Filers tool on IRS.gov last year.
    • In total, the first batch included approximately 90 million payments, with a total value of more than $242 billion.
    • The use of direct deposit to issue these payments means that they were disbursed remarkably faster than would otherwise be possible.
    • While most payments were disbursed by direct deposit, Treasury mailed roughly 150,000 checks worth approximately $442 million.

    Additional batches of payments will be sent in the coming weeks as direct deposits and through the mail as paper checks or debit cards. The vast majority of all Economic Impact Payments will be issued by direct deposit. No action is needed by most taxpayers.

    Many federal beneficiaries who filed 2019 or 2020 returns or used the Non-Filers tool were included in these first two batches of payments, if eligible. For federal beneficiaries who did not file a 2019 or 2020 tax return or did not use the Non-Filers tool, the IRS is working directly with the Social Security Administration, the Railroad Retirement Board, and the Veterans Administration to obtain updated 2021 information to ensure that as many people as possible are sent fast, automatic payments. More information about when these payments will be made will be provided on IRS. gov as soon as it becomes available.

    Individuals can check the “Get My Payment” tool on IRS.gov to see the payment status of these payments. Additional information on Economic Impact Payments is available on IRS.gov.

     RS, Treasury는 American Rescue Plan에서 또 다른 3,700 만 개의 경제적 영향 지불금을 지급합니다.

    워싱턴 – 오늘 국세청, 미국 재무부 및 재정 국은 미국 구조 계획의 두 번째 경제 영향 지불금으로 약 3,700 만 지불을 지급한다고 발표했습니다. 이로 인해 American Rescue Plan에서 지불 된 총 지불액은 약 3,250 억 달러에 해당하는 약 1 억 2,700 만 지불로 이어집니다.

    3 월 12 일에 발표 된 바와 같이, Economic Impact Payments는 앞으로 몇 주 동안 수백만 명의 미국인에게 일괄 적으로 배포 될 것입니다.

    두 번째 지불 배치에는 우편을 통해 보내는 종이 수표 및 직불 카드뿐만 아니라 계좌 입금이 포함됩니다. 다음은 두 번째 지불 배치에 대한 추가 정보입니다.

    첫 번째 지불 배치와 마찬가지로 오늘 발표 된 지불금은 주로 2019 년 또는 2020 년 신고서를 제출 한 적격 납세자에게 전송되었습니다. 일반적으로 신고서를 제출하지 않지만 작년에 IRS.gov에서 비 신고자 도구를 성공적으로 사용한 사람들은이 배치로 지급금을 받았습니다.
    전체적으로이 두 번째 배치에는 약 3,700 만 건의 지불이 포함되며 총 가치는 거의 830 억 달러입니다.
    그 일환으로이 일괄 지불에는 약 1,700 만 개의 직접 입금이 포함되며 총 가치는 380 억 달러가 넘습니다. 이러한 지급은 3 월 19 일 금요일에 처리되기 시작했으며 일부 미국인은 오늘 공식 지급일 이전에 계좌에 계좌 입금 지급이 보류 중이거나 임시 지급으로 간주되었습니다.
    또한이 일괄 지불에는 약 1,500 만 개의 종이 수표 (총 가치 약 340 억 달러)와 약 5 백만 개의 선불 직불 카드 (총 가치 약 110 억 달러)가 포함됩니다.
    종이 수표 및 직불 카드 (EIP 카드라고 함)는 3 월 19 일 금요일에 처리되기 시작했으며 앞으로 몇 주 동안 우편으로 계속 발송 될 것입니다.
    지난주에 발표 된 바와 같이 첫 번째 지불은 대부분 직접 입금으로 이루어졌습니다. 다음은 첫 번째 지불 배치에 대한 추가 정보입니다.

    첫 번째 일괄 지급은 3 월 12 일 금요일에 처리되기 시작했으며 일부 미국인은 3 월 17 일 공식 지급일 이전에 계좌에 계좌 입금이 보류 중이거나 임시 지급으로 간주되었습니다.
    첫 번째 지급은 주로 2019 년 또는 2020 년 신고서에 직접 입금 정보를 제공 한 적격 납세자에게 보내졌습니다. 여기에는 일반적으로 신고하지 않지만 작년에 IRS.gov에서 비 신고 도구를 성공적으로 사용한 사람들도 포함됩니다.
    전체적으로 첫 번째 배치에는 약 9 천만 지불이 포함되었으며 총 가치는 2,400 억 달러가 넘었습니다.
    이러한 지불을 발행하기 위해 직접 입금을 사용한다는 것은 다른 방법으로 가능한 것보다 훨씬 더 빨리 지불되었음을 의미합니다.
    대부분의 지불은 직접 입금으로 지불되었지만 재무부는 약 4 억 4200 만 달러 상당의 수표 약 150,000 개를 우편으로 보냈습니다.
    앞으로 몇 주 안에 추가 지불 일괄 처리가 계좌 입금으로 발송되며 우편을 통해 종이 수표 또는 직불 카드로 발송됩니다. 모든 경제적 영향 지불금의 대부분은 직접 입금으로 발행됩니다. 대부분의 납세자는 조치를 취할 필요가 없습니다.

    2019 년 또는 2020 년 보고서를 제출했거나 Non-Filers 도구를 사용한 많은 연방 수혜자가 자격이있는 경우 처음 두 번의 지불 일괄 처리에 포함되었습니다. 2019 년 또는 2020 년 세금 보고서를 제출하지 않았거나 비 신고 도구를 사용하지 않은 연방 수혜자의 경우, IRS는 사회 보장국, 철도 퇴직자위원회 및 재향 군인 관리국과 직접 협력하여 업데이트 된 2021 정보를 확보하고 있습니다. 가능한 한 많은 사람들이 빠른 자동 결제를 받게됩니다. 이러한 지급시기에 대한 자세한 정보는 IRS에서 제공됩니다. gov를 사용할 수있게되는 즉시.

    개인은 IRS.gov에서 "내 지불 받기"도구를 확인하여 이러한 지불의 지불 상태를 확인할 수 있습니다. 경제적 영향 지불에 대한 추가 정보는 IRS.gov에서 확인할 수 있습니다.


    04/01/2021


  • Issue Number:    IR-2021-66

    Inside This Issue


    Face masks and other personal protective equipment to prevent the spread of COVID-19 are tax deductible

    WASHINGTON — The Internal Revenue Service issued Announcement 2021-7 today clarifying that the purchase of personal protective equipment, such as masks, hand sanitizer and sanitizing wipes, for the primary purpose of preventing the spread of coronavirus are deductible medical expenses.

    The amounts paid for personal protective equipment are also eligible to be paid or reimbursed under health flexible spending arrangements (health FSAs), Archer medical savings accounts (Archer MSAs), health reimbursement arrangements (HRAs), or health savings accounts (HSAs).

    For more information on determining what is deductible, see Can I Deduct My Medical and Dental Expenses? and Publication 502, Medical and Dental Expenses.

    COVID-19 확산을 방지하기위한 안면 마스크 및 기타 개인 보호 장비는 세금 공제 대상입니다.

    워싱턴-국세청 (Internal Revenue Service)은 오늘 코로나 바이러스 확산 방지를위한 마스크, 손 소독제 및 소독 용 물티슈와 같은 개인 보호 장비의 구매가 공제 가능한 의료비임을 명시하는 발표 2021-7을 발표했습니다.

    개인 보호 장비에 대해 지불 한 금액은 건강 융통성있는 지출 계약 (건강 FSA), Archer 의료 저축 계좌 (Archer MSA), 건강 환급 계약 (HRA) 또는 건강 저축 계좌 (HSA)에 따라 지급되거나 상환 될 수 있습니다.

    공제액 결정에 대한 자세한 내용은 의료 및 치과 비용을 공제 할 수 있습니까?를 참조하십시오. 및 간행물 502, 의료 및 치과 비용. 


    03/29/2021


  • Issue Number:    IR-2021-62

    Inside This Issue


    More Economic Impact Payments set for disbursement in coming days; taxpayers should watch mail for paper checks, debit cards

    WASHINGTON – The Internal Revenue Service announced today that the next batch of Economic Impact Payments will be issued to taxpayers this week, with many of these coming by paper check or prepaid debit card.

    For taxpayers receiving direct deposit, this batch of payments began processing on Friday and will have an official pay date of Wednesday, March 24, with some people seeing these in their accounts earlier, potentially as provisional or pending deposits. A large number of this latest batch of payments will also be mailed, so taxpayers who do not receive a direct deposit by March 24 should watch the mail carefully in the coming weeks for a paper check or a prepaid debit card, known as an Economic Impact Payment Card, or EIP Card.

    No action is needed by most people to obtain this round of Economic Impact Payments (EIPs). People can check the Get My Payment tool on IRS.gov on to see if the their payment has been scheduled.

    “The IRS continues to send the third round of stimulus payments in record time,” said IRS Commissioner Chuck Rettig. “Since this new set of payments will include more mailed payments, we urge people to carefully watch their mail for a check or debit card in the coming weeks.”

    Following enactment of the American Rescue Plan Act on March 11, the IRS moved quickly to start delivering the third round of Economic Impact Payments. The IRS initiated the first batch of the $1,400 stimulus payments, mostly by direct deposit, on March 12.

    Today marks the second batch of payments, with additional payments anticipated on a weekly basis going forward. The vast majority of taxpayers receiving EIPs will receive it by direct deposit. In addition, the IRS and the Bureau of the Fiscal Service leveraged data in their systems to convert many payments to direct deposits that otherwise would have been sent as paper checks or debit cards. This accelerated the disbursement of these payments by weeks.

    Watch the mail for paper checks, EIP Cards

    Taxpayers should note that the form of payment for the third EIP may be different than earlier stimulus payments. More people are receiving direct deposits, while those receiving them in the mail may get either a paper check or an EIP Card – which may be different than how they received their previous stimulus payments. IRS and the Treasury Department urge eligible people who have not received a direct deposit to watch their mail carefully during this period.

    Paper checks will arrive by mail in an envelope from the U.S. Department of the Treasury. For those taxpayers who received their tax refund by mail, this paper check will look similar, but will be labeled as an “Economic Impact Payment.”

    I1

    더 많은 경제적 영향 지불금이 앞으로 지급 될 예정입니다. 납세자는 종이 수표, 직불 카드에 대한 우편물을 확인해야합니다

    워싱턴 – 미국 국세청 (Internal Revenue Service)은 오늘 다음 주에 납세자에게 경제적 영향 지불금이 지급 될 것이라고 발표했으며이 중 상당수는 종이 수표 또는 선불 직불 카드로 제공됩니다.

    직접 입금을받는 납세자들의 경우,이 일괄 지급은 금요일에 처리되기 시작했으며 공식적인 지급 날짜는 3 월 24 일 수요일이며, 일부 사람들은 잠정적이거나 보류중인 예금으로 더 일찍 계좌에서이를 볼 수 있습니다. 이 최신 지급금도 다수 발송되므로 3 월 24 일까지 직접 입금을받지 못한 납세자는 앞으로 몇 주 동안 종이 수표 또는 경제적 영향으로 알려진 선불 직불 카드를 위해 우편물을주의 깊게 관찰해야합니다. 지불 카드 또는 EIP 카드.

    대부분의 사람들은이 라운드의 EIP (Economic Impact Payments)를 받기 위해 조치를 취할 필요가 없습니다. 사람들은 IRS.gov의 Get My Payment 도구를 확인하여 지불 일정이 잡혔는 지 확인할 수 있습니다.

    IRS 국장 Chuck Rettig는“IRS는 기록적인 시간 내에 3 차 부양비를 계속해서 보냅니다. "이 새로운 지불 세트에는 더 많은 우편 지불이 포함될 것이므로 앞으로 몇 주 안에 수표 또는 직불 카드에 대한 우편물을주의 깊게 살펴볼 것을 사람들에게 촉구합니다."

    3 월 11 일 미국 구조 계획법이 제정 된 후, IRS는 3 차 경제적 영향 지급을 시작하기 위해 빠르게 움직였습니다. IRS는 3 월 12 일에 주로 직접 입금을 통해 1,400 달러의 부양책 지급을 시작했습니다.

    오늘은 두 번째 지불 배치로, 앞으로 매주 추가 지불이 예상됩니다. EIP를받는 대부분의 납세자들은 직접 입금으로받을 것입니다. 또한 IRS와 재정 서비스국은 시스템의 데이터를 활용하여 많은 지불을 종이 수표 또는 직불 카드로 보내 졌을 자동 입금으로 전환했습니다. 이로 인해 이러한 지불금의 지급이 몇 주 단축되었습니다.

    종이 수표, EIP 카드에 대한 우편물을보십시오

    납세자들은 세 번째 EIP에 대한 지불 방식이 이전의 부양책 지불과 다를 수 있다는 점에 유의해야합니다. 더 많은 사람들이 직접 입금을받는 반면, 우편으로받는 사람들은 종이 수표 나 EIP 카드를받을 수 있습니다. 이는 이전의 부양비를받은 방법과 다를 수 있습니다. IRS와 재무부에서는 계좌 입금을받지 않은 적격 한 사람들에게이 기간 동안 우편물을주의 깊게 살펴볼 것을 촉구합니다.

    종이 수표는 미국 재무부에서 봉투에 넣어 우편으로 도착합니다. 우편으로 세금 환급을받은 납세자의 경우이 종이 수표는 비슷해 보이지만“경제적 영향 지불”로 표시됩니다.

    03/23/2021


  • IR-2021-14, January 14, 2021 WASHINGTON — The Internal Revenue Service today reminded businesses and other payors that the revised Form 1099-MISC, Miscellaneous Income PDF, and the new Form 1099-NEC, Nonemployee Compensation PDF, must be furnished to most recipients by February 1, 2021.

    The IRS revised Form 1099-MISC for the 2020 tax year to accommodate the creation of a new Form 1099-NEC. The redesigned 1099-MISC has different box numbers for reporting certain income. Businesses must send Form 1099-MISC to recipients by February 1, 2021, and file it with the IRS by March 1 (March 31 if filing electronically). If businesses are using Forms 1099-MISC to report amounts in box 8, Substitute Payments in Lieu of Dividends or Interest, or box 10, Gross Proceeds Paid to An Attorney, there is an exception to the normal due date. Those forms are due to recipients by February 16, 2021. New Form 1099-NEC Form 1099-NEC is a new form for tax year 2020 for nonemployee compensation of $600 or more to a payee. This form should be filed with the IRS, on paper or electronically, and sent to recipients by February 1, 2021. There is no automatic 30-day extension to file Form 1099-NEC. However, an extension to file may be available under certain hardship conditions. Also, nonemployee compensation may be subject to backup withholding if a payee has not provided a taxpayer identification number to the payer or the IRS notifies the payer that the Taxpayer Identification Number provided was incorrect.


    2020년부터  기존 Form 1099에 추가하여 새로운 Form 1099-NEC가 추가됩니다.이는 기존의 1099-MISC의 변경된 양식이라고 생각하시면 됩니다. 지금까지는 비종업원급여를  하청업자 즉, CONTRACTOR에게 $600 이상 지급한 경우 FORM 1099-MISC를 발급했지만 이제 부터는 새로운 FORM 1099-NEC (NONEMPLOYEE COMPENSATION)를 발행해야 합니다. 1099-MISC, 1099-NEC 모두 2 1일까지 발행 완료해야 하며 1099 소득의 경우 자영업자와 같이 SOCIAL SECURITY TAX 15.3%를 전부 본인이 부담해야 하나 W-2와 달리 비용처리로 세금공제를 받을 수 있는 절세 포인트가 있습니다.

    03/11/2021



  • 1)3차 경기 부양 지원금(3Stimulus Check)1인당 $1,400 달러 현금을 3월 15일 전후로 최종승인되어 지급받게 됩니다.

    2) 수급자격

    *미국 시민권자,영주권자, 세법상거주자와 Dependent

    *취업에 유효한 Social Security Number 소유자(SSN valid for employment)

    3)이는 2019,2020년 소득세신고를 한 경우를 기준으로  연 수입기준으로 지급이 이루어집니다.

    조정소득(AGI)가 개인인 경우 $75,000 달러, 부부 합산인 경우 $150,000달러 까지 3차 경기 부양 현금지급금(3Stimulus Check)$1,400달러를 전액 지급받게 됩니다.

    4)세금보고시 피부양자인 성인자녀도 대상에 포함되며 위 소득기준에 해당될 경우 개인 $1,400 달러, 부부합산 $2,800달러, 부양가족 1인당 $1,400달러를 받게 됩니다. 이는 2자녀를 둔 4인 가족인 경우  $5,600달러를 받게 되는 것입니다.

    5)조정 총소득 AGI가 개인 $75,000달러, 부부합산 $150,000달러를 넘을 경우 지원금은 일정 금액이 단계적으로 줄어들어 삭감된 현금 지원금을 수령하게 됩니다.

    따라서 이번 2020년 소득세 신고는 1,2차 경기부양지원금을 미 수령한 납세자분들의  Recovery Rebate Credit 으로 환급을 신청하는것 등 여러가지 이슈들이 있는 관계로 세금보고는 꼭하시기 바랍니다. 

    Issue Number:    IR-2021-54

    Inside This Issue


    IRS begins delivering third round of Economic Impact Payments to Americans

    WASHINGTON – The Internal Revenue Service announced today that the third round of Economic Impact Payments will begin reaching Americans over the next week.

    Following approval of the American Rescue Plan Act, the first batch of payments will be sent by direct deposit, which some recipients will start receiving as early as this weekend, and with more receiving this coming week.

    Additional batches of payments will be sent in the coming weeks by direct deposit and through the mail as a check or debit card. The vast majority of these payments will be by direct deposit.

    No action is needed by most taxpayers; the payments will be automatic and, in many cases, similar to how people received the first and second round of Economic Impact Payments in 2020. People can check the “Get My Payment” tool on IRS.gov on Monday to see the payment status of the third stimulus payment.

    “Even though the tax season is in full swing, IRS employees again worked around the clock to quickly deliver help to millions of Americans struggling to cope with this historic pandemic,” said IRS Commissioner Chuck Rettig. “The payments will be delivered automatically to taxpayers even as the IRS continues delivering regular tax refunds. We urge people to visit IRS.gov for the latest details on the stimulus payments, other new tax law provisions and tax season updates.”

    Highlights of the third round of Economic Impact Payments; IRS will automatically calculate amounts

    In general, most people will get $1,400 for themselves and $1,400 for each of their qualifying dependents claimed on their tax return. As with the first two Economic Impact Payments in 2020, most Americans will receive their money without having to take any action. Some Americans may see the direct deposit payments as pending or as provisional payments in their accounts before the official payment date of March 17.

    Because these payments are automatic for most eligible people, contacting either financial institutions or the IRS on payment timing will not speed up their arrival. Social Security and other federal beneficiaries will generally receive this third payment the same way as their regular benefits. A payment date for this group will be announced shortly.

    The third round of Economic Impact Payments (EIP3) will be based on the taxpayer’s latest processed tax return from either 2020 or 2019. This includes anyone who successfully registered online at IRS.gov using the agency’s Non-Filers tool last year, or alternatively, submitted a special simplified tax return to the IRS. If the IRS has received and processed a taxpayer’s 2020 return, the agency will instead make the calculation based on that return.

    In addition, the IRS will automatically send EIP3 to people who didn’t file a return but receive Social Security retirement, survivor or disability benefits (SSDI), Railroad Retirement benefits, Supplemental Security Income (SSI) or Veterans Affairs benefits. This is similar to the first and second rounds of Economic Impact Payments, often referred to as EIP1 and EIP2.

    For those who received EIP1 or EIP2 but don’t receive a payment via direct deposit, they will generally receive a check or, in some instances, a prepaid debit card (referred to as an “EIP Card). A payment will not be added to an existing EIP card mailed for the first or second round of stimulus payments.

    Under the new law, an EIP3 cannot be offset to pay various past-due federal debts or back taxes. 

    The IRS reminds taxpayers that the income levels in this new round of stimulus payments have changed. This means that some people won't be eligible for the third payment even if they received a first or second Economic Impact Payment or claimed a 2020 Recovery Rebate Credit. Payments will begin to be reduced for individuals making $75,000 or above in Adjusted Gross Income ($150,000 for married filing jointly.) The reduced payments end at $80,000 for individuals ($160,000); people above these levels are ineligible for a payment. More information is available on IRS.gov.

    New payments differ from earlier Economic Impact Payments

    The third round of stimulus payments, those authorized by the 2021 American Rescue Plan Act, differs from the earlier payments in several respects:

    • The third stimulus payment will be larger for most people. Most families will get $1,400 per person, including all dependents claimed on their tax return. Typically, this means a single person with no dependents will get $1,400, while a family of four (married couple with two dependents) will get $5,600. 
    • Unlike the first two payments, the third stimulus payment is not restricted to children under 17. Eligible families will get a payment based on all of their qualifying dependents claimed on their return, including older relatives like college students, adults with disabilities, parents and grandparents.

    Additional information is available on IRS.gov.


     


    ​03/14/2021


  • 2020년 미국 개인세금보고 시즌이 다가옴에 따라 미국 국세청의 개인세금보고가 212일부터 시작됩니다. 따라서 세금보고에 필요한 서류에 대한 문의에 대해 다음을 참고 하시어 꼼꼼히 챙겨 주시기 바랍니다.

    <한국에서 발급받은 서류>

    직장에서 받는 총급여소득---------------------------------------

    근로소득 원천징수 영수증

     

    아르바이트등 파트타임 소득------------------------------------

    사업소득 원천징수영수증

     

    프리랜서 사업 소득----------------------------------------------

    사업소득 원천징수영수증

     

    이자/배당 금융소득----------------------------------------------

    이자.배당 금융소득 원천징수 영수증

     

    사업소득

    ---------------------

    종합소득세 신고서

    부동산 임대소득--------------------------------------------------

    종합소득세 신고서

     

    공적연금 소득(  국민연금,공무원 연금,군인연금등)------------

    연금소득 원천징수 영수증

     

    사적연금 소득(개인연금저축계좌 ,퇴직연금계좌소득 및 운용수익)-----------

    연금소득 원천징수 영수증

     

    퇴직소득-

      

    --------------------------------------------------

    퇴직소득 원천징수 영수증

    주식,투자상품 실현소득/손실------------------------------------

    주식거래내역서

     

    가상화폐/Virtual Currency 실현손익/손실-----------------------

    가상화폐거래 내역서

     

    부동산 양도소득/손실--------------------------------------------

    양도소득과세표준 신고 및 납부계산서

     

    상속,증여세 신고서류 등

    <미국에서 발급 받은서류>

    *W-2 form   급여 명세서

    *1099-Misc(1099-NEC)  Commission 수입

    *1099-INT 은행 이자 수입

    *1099-Div 배당수입 (주식투자후)

    *1099-SSA 사회 복지 연금

    *Form W-2G  Gmabling 수입

    *1099-C  Credit CardMortgage 등을  면제받거나 부채를 탕감 받은 경우 수입보고해야 합니다.

    *1098-T 자녀, 배우자, 본인 등의 교육비 혜택 American  Opportunity Credit/ Lifetime Learning Credit

    *1099R 은퇴연금 연말 정산서류, Traditional IRA 입금내역, 401 K pension

    *Patnership/S-Corp, Schedule K-1

    *건강보험 증명서

    *1095-A(오바마케어)/ 1095-B(메디케이드)/ 1095-C(직장) Etc. 입니다.


    02/09/2021


  • 미국 국세청(IRS)2020년 법인세금보고는 2021 18일부터 시작되었고, 개인세금보고는 2021212일부터 시작됩니다. 세금보고 마감일은 다음을 참고 하시길 바랍니다.(미국 기준) 

     

    개인 세금 신고서 (양식 1040, 1040NR)

    마감일은 2021 4 15 일입니다.(한국 거주시 2021년 6월 15일, 연장시 10월 15일)

     

    파트너십 소득세 신고 (양식 1065)- Calendar Year

    마감일은 2021 3 15 일입니다.

     

    C-Corporation 소득세 신고(양식 1120)- Calendar Year

    마감일은 2021 4 15 (회계년도 법인의 경우)입니다.

     

    S-Corporation 소득세 신고 (양식 1120S)- Calendar Year

    마감일은 2021 3 15 일입니다.  

     

    해외금융계좌 신고Foreign Bank Account Reports (FinCen Form 114)

    마감일은 2021 4 15 일입니다.(자동연장 10월15일)

    01/21/2021